7 Nisan 2011 Perşembe

sharecash premium hesabı bul ve AC : Brotherhood Multiplayer oyna

 Selam.
Geçen gün, Assassin's Creed Brotherhood multiplayer diye bir winrar dosyası geziyordu torrentte
. Ne yazık ki arşiv şifreliymiş. bir hafta "Accent ZIP Password Recovery" programı ile brute force, dictionary atak yapmadığım kalmadı, şifreyi bulamadım ama accent zip recovery programı "Nvidia Cuda" destekli olduğu için diğer brute force vs programlarıdan çok hızlıydı.
bende nvida 330 gt laptop ekran kartı ve inte i5 2.2ghz işlemci var programın bruteforce şifre deneme hızı ortalama "90 milyon şifre/saniye" buna en yakın cudasız programlar 20 milyonu aşamıyor. bu hız benim sitemimde böyle daha sağlam sistem olanlar daha hızlı şifre kırabilir. ama bu program 4,5 kat daha hızlı çalışıyor. Neyse konumuza geri dönelim. winrar dosyasını içinde sharecash linki var. Şifreyi alabilme için ya gelen reklama tıklamanız lazım ama türkiyede olduğumuzdan reklamlar çalışmıyor. 10 kere denedi yok.sonra google da dolaştım sıfırforum'a girdim orda yorumlardan da anlaşıldığı gibi millete premium şifre veriliyormuş. bende siteye üye oldum ve bu linkteki konuya
e-mail adresimi ve derdimi yazdım. site yönetici sağolsun. 12 saatten çok çok kısa süre içerisinde cevap yazmış. sharecash pre göndermiş allah razı olsun.

assasins creed multiplayer crack torrent linki
 http://torrentz.eu/9e63ed759568c6a3aed1a1b54d8d5d5aa82b7e1f

sıfırforumdaki sharecash konusu
http://www.sifirforum.com/forum/viewtopic.php?t=2293

sıfırforumdan  sharecash premiumu alıp ac:brotherhood multiplayer paswordun olduğu linke tıklayın
http://sharecash.org/download.php?file=1833492

not:daha cracklemedim, büyük ihtimal oyun çalışmaz ama şansımı deneyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder